5 лесни начини да сте по-здрави

Здравословен начин на живот

пет начина да сме по здрави, здравословен начин на живот

1. Мислете положително
Изследванията показват, че положителното отношение спомага за изграждането на по-здрава имунна система и повишава цялостното здраве. Тялото ви вярва в това, което мислите, така че да се съсредоточите върху позитивизма.

2. Яжте зеленчуци
Яжте по пет зеленчука на ден, без значение дали са сурови, натрошени или пържени. Диетата с високо съдържание на зеленчуци е свързана с намален риск от развитие на рак на белия дроб, дебелото черво, гърдата, шийката на матката, хранопровода, стомаха, пикочния мехур, панкреаса и яйчниците. Най – полезни са: броколи, зеле, моркови, домати, грозде и листни зеленчуци.

3. Яжте по 5 пъти на ден
Кога и колко ядете, може да запази както метаболизма, така и енергийните Ви нива постоянно повишени, така че ще имате повече целодневна енергия. Идеалните 5 хранения ще ви помогнат да управлявате теглото си, да се чувствате добре о фокусирани и да не оставате гладни.

4. Правете упражнения
Знаете ли, че дневните упражнения могат да намалят всички биомаркери на стареенето? Това включва подобряване на зрението, нормализиране на кръвното налягане, подобряване на чистата мускулатура, понижаване на холестерола и подобряване на плътността на костите. Ако искате да живеете добре и да живеете по-дълго, трябва да спортувате! Проучванията показват, че дори десет минути упражнения помагат! Разходете се до парка с децата си. Скачайте на въже или потичайте. Отидете за поход или покарайте колело.



5. Наспете се добре
Ако имате проблеми със съня, опитайте релаксиращи техники като медитация и йога. Извадете от главата си всички тревоги и се успокойте.




Коментирай първи

Остави отговор

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван.


*