Как да влезете във форма за 2 седмици?

Как да влезем във форма за лятото

Как да влезем във форма за лятото

Ако през цялата година сте тренирали по 2-3 пъти в седмицата, значи няма нужда да четете това. Макар че винаги има какво ново да научите. Но вече имате перфектна форма и само чакате момента, за да откриете сезона на банските. И, разбира се, да започне голямото публикуване на снимки. На всички останали има какво да кажем. Предупреждаваме ви обаче, че този материал не е за ленивци или за такива, които се отказват при най-малкото натоварване.

За 2 седмици е невъзможно да приведете мускулатурата си в перфектен вид и да изчистите сериозен процент мазнини от тялото си. Но някои неща са възможни, като например да намалите обемите си. Ето някои полезни съвети как да подпомогнете този процес.

1. Никаква сол

Минете на безсолна диета. Солта допринася за натрупването на вода в тялото. Количеството сол, което ни е необходимо за жизнените функции, постъпва от плодовете, зеленчуците и зърнените храни. Всяка допълнителна сол води до задържане на вода в тялото.

2. Без захар

Елиминирайте цялата изкуствена захар от менюто си. Старайте се дори да намалите и въглехидратните храни като картофи, банани и грозде. Заменете ги със зелени зеленчуци, несладки плодове, необработени храни и пълнозърнести храни. И забравете за фрешовете. Те са захар в чист вид. Сокове от зеленчуци са допустими, ако е необходимо да се стимулира перисталтиката.

3. Повече протеини

Много е важно да осигурявате достатъчно количество протеини на тялото. В противен случай мускулите започват да се отпускат. Необработените зърнени храни (елда, овес, кафяв ориз), сусам, ядки, семена, извара трябва да присъстват в менюто. Добър източник на протеини са и морските дарове.




4. Повече вода

Колкото по-малко вода пием през деня и колкото повече са кафетата и чайовете, толкова повече водата се натрупва под кожата. Важно е максимално да намалите количеството на обезводняващите напитки и да пиете повече чиста вода – минимум 1.5 литра на ден. Водата е добре да я пиете често и на малки количества.

5. Сън, 8 часа сън

Сънят възстановява всички клетки на тялото ни, дава ни енергия за ежедневните дейности, както и за тренировките, които ви предстоят.

6. Масаж

Ако досега не сте започнали да ходите редовно на масаж, сега е моментът да стартирате. Особено подходящ е за целите на лимфодренажа и спортния масаж. Първият позволява да „изгоните“ излишната вода от мастните депа. Спортният масаж помага на мускулите да се възстановят по-бързо след интензивни физически упражнения. Масажът е добре да се прави 2-3 пъти седмично.

7. Увеличете фитнеса

Тренирайте със специални упражнения, които помагат за премахването на излишната вода от тялото. Препоръчително е да тренирате с минимални паузи между упражненията, така че тялото да започне да се поти интензивно. След тренировките задължително вземете контрастен душ. Тази процедура отлично подобрява еластичността на кожата.






Коментирай първи

Остави отговор

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван.


*